2013. június 13., csütörtök

Nem találtam a tollamat, bocsánat.

Nem tudtam miről írjak. Az elmúlt napokban volt kiakadásom, mély filozofálásom pár dologról, álmaim, rémálmaim, tettek és nem tettek, emberek, akikkel voltam. És csináltam egy Donnie Darko pólót.

Ezeken túl, most lehet valami egészen másról fogok írni.

Donnie szeretett rajzolni.....
Folytatni a cirkuszt. Minek is, miért is. Tulajdonképpen, fogalmam sincs. Azt sem tudom, mi várható... könyvrészletek? Mély, felettébb rosszkedvű beszámolók, kiakadások, társadalomkritika? Vagy majd megváltom én itt a világot? Passz.

Válaszd az életet!
Éreztétek már úgy, hogy valakin nagyon segíteni akartatok? Akárhogyan? Nekem pont a hétvégén volt egy ilyen érzésem, s amit tudtam, meg is tettem, s bátyám is. Ő többet.

28:06:42:12
Lehet összevisszaságnak tűnik, amit írok. Kérlek, nézzétek ezt el nekem. A fejemben a gondolatok is összevisszaságban vannak. Persze, ez nem mentség, de ennyi okot tudok felmutatni. Elnézést.

Menjek a pokolba? Nem látod, hogy már ott vagyunk?
Változások, vannak. Például rövid a hajam, egy halott szerelem és halott jövő következtében. Egyre több novellát írok, amiket jobb napokon facebookra kirakok(s nagyjából ennyi a facebookos tevékenységem) , vagy amatormuveszek.hu-ra. Ha valakit érdekel, lentebb bejegyzésben van link, aki engem akarna fenemód megismerni, az meg jelöljön be. Nem nehéz megtalálni.:P

A világot kívánd, a teret, ne kérj többet, se kevesebbet!
Tovább megy a dohányosrasszízmus. Egyre hülyébb reklámokat okád a tv, az inernet. A legtöbbjében az az idegesítő (számomra), hogy ilyen 4 -6 éves korú gyerekek bizonygatják, miért is jó az a termék, amit esznek benne. Gyerekeket (is) használnak fel az emberek befolyásolására,  hülyítésére. Komolyan, ki az akinek ez nem tűnik fel?(Dark, psszt! Az ország kb 60-80%-nak!)

Gondolkodj.
Én, nem vagyok okosabb nálad, se több, de ez visszafele is igaz. Ez nagyon egyszerűnek hangzik, de korántsem egyszerű valóban így gondolni. Fejtegethetném ennek különböző okait, de nem fogom. Nekem sem megy sokszor ez a gondolkodás.

Öngyilkos patkányok hullái borítják el a várost...
Néha bajban vagyok, mert amiket mutatnak nekem emberek, barátok, vagy ha több időt töltök facen és sokat lájkolnak meg ajánlanak nekem, nem tudom mik azok. Persze, ezen lehet segíteni, hisz el lehet olvasni, meg lehet nézni és hallgatni, de azért vagyok bajban, mert utána se értem. Mi a franc ez? Mi értelme van? Ez, most hogy? És effajta kérdések hálójában próbálom lebutítani magam annyira, hogy fel tudjam fogni mi is azon a vicces...vagy mókás... vagy fontos.. Sajna nem tudom, hogy öregszem e, vagy egyre inkább lehülyülök, vagy.... nem velem lenne a baj?

Talán holnap, talán nem
Hát, nem hiszem, hogy túlontúl értékelhető lenne ez a katyvasz, amit fent produkáltam. Talán a következő jobb lesz, talán nem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése