2014. május 10., szombat

Az utolsó névtelenek....

"Bárki megmondja, nem vagyok túl kedves ember. A fogalmat se ismerem. Mindig is a gazembereket, a törvényenkívülieket, a szemétládákat bírtam. Nem szeretem a frissen borotvált, nyakkendős fiúkat, akiknek rendes állásuk van. A mindenre elszánt férfiakat kedvelem, a törött fogukkal, meggyötört elméjükkel és göröngyös életútjukkal. Számomra ők érdekesek. Tele vannak meglepetéssel és robbanással. A rossz nőcskéket is kedvelem, a részegen káromkodó kurvákat, kinyúlt harisnyájukkal, elkenődött sminkjükkel. Engem sokkal jobban izgatnak a perverzek, mint a szentek. El tudok üldögélni nyugodtan egy csövessel, mert én is az vagyok. Nem bírom a törvényeket, az erkölcsöket, a vallásokat, a szabályokat. Nem szeretem, hogy a társadalom formálni akar." -Charles Bukowski

"Nézz fel rám,s az istenedet fogod látni,nézz le rám,s egy őrültet fogsz látni,nézz a szemembe és magadat fogod látni!"-Charles Manson

És kiáltának nagy szóval, mondván: Uram, te szent és igaz, meddig nem ítélsz még, és nem állasz bosszút a mi vérünkért azokon, a kik a földön laknak?- Jelenések könyve 10:6

"A legtöbb ember olyannak szeret téged, amilyennek akar, hogy legyél. Megtartani ezt a szeretetet nem könnyű. Mindig olyannak lenni, amit elvárnak tőled. Biztosan meg is kapod ezt a szeretetet, ha jól színészkedsz. Ez az igazság." - Jim Morrison

" I hate the world and hate i am." - Kurt Cobain

"Megadatott néktek a becses ajándék, igaz? Mindőtök megváltatott a Teremtő által. A gyilkosok és a paráznák is. Mind, ki megbánja bűnét... és Isten a keblére ölel! Nincsen az összes világokban más teremtmény, kinek megadatott, csak ti! Ez nem fair. Ha Isten nyájasságában így szeret, méltóvá teszlek az ő szerelmére. Régóta figyellek már titeket, és csupán az iszonyat láttán nemesedik meg a ti lelketek... és a lelketek akkor oly nemes! Hát fájdalmat hozok és iszonyatot, hogy annak fölébe emelkedjetek!" - Gabriel/Constantine




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése