2011. március 14., hétfő

Fura álom.

A kaszás az ősi legendák szerint egy szellem, vagy valamiféle hasonló természetfeletti lény, mely emberi lelkeket szállít át a túlvilágra. Eme lényt emberi szem nem látja, kivéve a leendő áldozaté, vagy halott emberé


Érdekes egy álmom volt az este, amit most megosztanék itt is.
A szereplő egy lány volt, egy szellem és én. A lány és én nagyon kedveltük egymást, és úgy volt hogy összejövünk, aztán valaki(k) azt mondta másé lett, ezért eldobtam a szemüvegem(ami fura mert nem vagyok szemüveges) és a sapkám egy tóba. A lány utánam jött és lebaszott, a lényeg, hogy félreértés történt ezért átöleltem, de mindezek előtt egy tv szerű valamiben gyakran láttam/láttunk egy csuklyás, kaszával ellátott szellemet. A lány, miután egymás karjaiban voltunk közölte, hogy Ő a "Kaszás szellem" hírnöke. Erre lazán annyit mondtam, hogy : "És az neked jó?"- mire azt mondta: " Nem tudom"

Furának hatott ez az álom, ezért megosztottam gondolván, egy posztnak elmegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése